Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Den nye rapport “Bridging the Say-Do Gap” fra World Travel and Tourism Council (WTTC) konkluderer, at mens mange forbrugere støtter miljøvenlige initiativer, er de ikke villige til at betale ekstra for bæredygtige alternativer.
Analysen af 10.000 forbrugere viser, at økonomi er den vigtigste faktor, efterfulgt af kvalitet og anmeldelser.
WTTC anbefaler, at bæredygtige løsninger enten bliver billigere eller tilbyder bedre kvalitet for at øge forbrugernes motivation.
Belønningsprogrammer og øget synlighed af bæredygtighedsinitiativer kan også hjælpe med at mindske forskellen mellem holdninger og handlinger.
Læs hele historien på TravelNews
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025