Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Dining Week er i fuld gang med over 250 deltagende restauranter og mere end 75.000 solgte billetter.

Festivalen, der afholdes fra den 11.-20. oktober, tilbyder unikke 3- og 5-retters menuer samt eksklusive tastingmenuer til fast pris på restauranter over hele landet.

Madentusiaster har mulighed for at opleve det bedste inden for dansk gastronomi, og allerede nu er flere restauranter udsolgt.

Ifølge stifter Bjørn Beyer er festivalen blevet en fast del af efterårsferien og tiltrækker både lokale og turister.

"Det imponerende antal tilmeldte restauranter og solgte billetter viser tydeligt, at festivalen i efterårsferien er kommet for at blive, og at gæsterne har taget den til sig med åbne arme. Vi er stolte af at kunne samle så mange mennesker om gode måltider på tværs af sæsonerne", siger Bjørn Beyer, stifter af Dining Week.

Fra populære restauranter som Krogs Fiskerestaurant i København til Tabu i Aalborg, kan gæster nyde en vifte af kulinariske oplevelser. Festivalen fortsætter med at vokse og cementerer sig som en central gastronomisk begivenhed i Danmark.

Norrlyst-koncernen indtager scenen til HORESTA Årsdag 2025

Når HORESTA den 30. oktober samler branchen i Øksnehallen til HORESTA Årsdag 2025, er restauratør og stifter af Norrlyst-koncernen, Bjarke Just Nielsen, blandt oplægsholderne. Han vil fortælle om, hvordan Norrlyst på få år har skabt en solid forretning ved at gentænke måden at drive restaurant på.

Minister giver millionløft til Michelin-markedsføring

Danmark er vært for Michelin-uddelingen igen i 2026, og nu afsættes 2,5 mio. kr. til at markedsføre begivenheden internationalt. Minister Morten Dahlin vil bruge stjernerne til at trække turister ud i hele landet.

Log ind