Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Rekom Group, Nordens største barkoncern, har forlænget sit mangeårige samarbejde med Carlsberg Danmark frem til udgangen af 2029. Partnerskabet, som har eksisteret i 25 år, handler nu ikke kun om ølleverancer, men også om ansvarlig alkoholadfærd og forbedret gæsteoplevelse.
Carlsbergs kampagne ”Drik med Respekt” bliver en central del af samarbejdet, som blandt andet skal få gæsterne tidligere ud i nattelivet. Ifølge Jeppe Kallesøe Odefey, adm. direktør i Rekom Group, skal det udvidede partnerskab bygge på innovation og datadrevet indsigt.
Carlsberg er Rekoms største leverandør, mens Rekom er Carlsbergs største on-trade-kunde. Fokusområderne for de kommende år bliver innovation, ansvarlighed og vækst på tværs af Rekoms mange barer.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Danmark vil lette regler for fødevareproducenter under EU-formandskab
20-06-2025
-
Fødevareministeriet skal spare 85 mio. kr. frem mod 2030
20-06-2025
-
Rekom og Carlsberg forlænger samarbejde frem til 2029
20-06-2025
-
Fårup Sommerland fejrer 50 år med levende fortælling i container
20-06-2025
-
Lagkagehuset halverer underskud og sigter mod overskud i 2025
20-06-2025
-
Inspiration og netværk i fokus til DKBS Inspirationsdag 2025
20-06-2025
-
Ny direktør skal løfte Hotel Tønderhus og forbedre kvaliteten
20-06-2025