Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Petter Stordalens hotelkoncern Strawberry, som tæller omkring 250 hoteller i Norden, gennemfører navneskiftet for at understøtte en familiær atmosfære på hotellerne.
Den norske hotelmilliardær fremhæver, at hotellerne tilbyder en unik oplevelse, som føles som at komme hjem. Dette understøttes med konceptet ”Et hjem indtil du er hjemme.”
Brand Manager Anna Spjuth oplyser, at navneskiftet starter næste måned og afsluttes inden for seks uger.
Strawberry inkluderer også en ny kæde, Stopover, der skal etableres over de næste 10 år med op til 20 hoteller i strategiske områder tæt på motorvejsafkørsler i Norden, herunder Danmark.
Navneskiftet til Home Hotel gælder dog ikke Danmark, hvor Strawberry har seks hoteller, heraf fem i København og ét i Frederikshavn.
Læs hele historien på Standby.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Flammen sætter rekord med millionoverskud og vækstplaner
25-04-2025
-
Stærk vækst i amerikanske turister til Danmark
25-04-2025
-
Mangel på arbejdskraft bremser vækst i turismen
25-04-2025
-
Tysk momsnedsættelse bekymrer dansk turistbranche
25-04-2025
-
København får international bæredygtighedscertificering
25-04-2025
-
Falsled Kro løfter resultatet til millionniveau
25-04-2025
-
Nye ejere skal føre Molskroen videre i samme ånd
25-04-2025
-
Alle museer i Odense har nu Green Attraction-certificering
25-04-2025